Comics! (click image to read)

Title Durjana

Durjana Pemetik Bunga

Title Seladang Tunggal

Seladang Tunggal by Zoy

Si Takluk Jagat by Zoy

Si Takluk Jagat by Zoy

Hanya Satu by Jayaputra (Megat)

Hanya Satu by Jayaputra (Megat)

Bara by Zoy

Bara by Zoy

10 Responses to “Comics! (click image to read)”

  1. Salam En Mokhtar,

    En Mokhtar ade menyimpan koleksi komik Si Takluk Jagat oleh Zoy? JIka ade boleh saya dapatkan satu salinan?

    Terima kasih.

    Peminat Komik Zoy.

  2. Walaikum salam, maaf lewat reply.

    Sangat sibuk setahun dua ni. Saya tak punya koleksi yang lepas. Apa yang saya ada itu yang telah dipaparkan disini.

    Shari boleh download helaian komik yang terdapat diblog ini. Tapi mesti ingat untuk acknowledge Saudara Zoy sebagai pelukisnya.

    Saya akan paparkan komik Zoy yang terbaru iaitu “BURU” dalam masa terdekat, InsyaAllah.

  3. saya minat sangat komik zoy..tapi knapa x pnuh..ad yang xde..sy hrp komik buru akan full crita dia,,,sekian trima kasih

  4. alhamdulilah..sekian lama aku mencari dapat jugak aku cari koleksi taluk jagat terima kasih encik moktar..saya tak sabar nak tunggu episod BURU

  5. timakasih lama dah carii nii

  6. Salam,

    Sesiapa ada koleksi Ayoko dan Ayoko II, minta tukar koleksi dengan saya untuk tajuk Mutiara Jingga dan Luk Tiga

  7. Anonymous Says September 14, 2012 at 12:31 pm, sila hubungi saya di z_ashraff@yahoo.com

  8. Qasim bin Idaris Says:

    Saya adalah peminat setia pembaca komik2 kartun Sitakluk Jagat setiap minggu pasti tidak ketinggalan membeli BH untuk buat koleksi simpanan..saya cadangkan kalau boleh abg Zoy dpt sekiranya buat komik seperti mana komik katun lain yg ada dipasaran…seperti komik yg popular dari hong kong iaitu Tony Wong..kalau buat filem lagi best gakk…

  9. kepada saudara Qasim, diharapkan anda dapat berkongsi komik SiTakluk Jagat dan komik lain seperti Ayoko dan Pendekar/ Pedang Sakti yang pernah disiarkan diBH.
    terika kasih kerana sudi berkongsi.

  10. Anonymous Says:

    Assalamualaikum bang saya peminat kartun zoy cerita ayoko memang best tapi saya hanya dapat mengikuti cerita tersebut setakat pertarungan syafiq untuk merebut ayoko depan bapanya sahaja
    Abang adakah keseluruhan komik tersebut semoga dapat kongsi bersama….dah lama dok cari ni
    Sekian wassalam .

Leave a Reply

